ramin fallah
آخرین آمار کرونا در ایران؛ فوت 479 نفر از مبتلایان در شبانه روز - Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy &
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین آمار کرونا در ایران؛ فوت 479 نفر از مبتلایان در شبانه روز

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز (30 آبان) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی،13 هزار و 260 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 3 هزار و 44 نفر از آن‌ها بستری شدند.

او افزود: مجموع بیماران کووید19 در کشور به 828 هزار و 377 نفر رسید. متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 479 بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به 43 هزار و 896 نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه تاکنون 589 هزار و 25 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. 5 هزار و 756 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

او ادامه داد: تا کنون 5 میلیون و 706 هزار و 834 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

لاری گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

 

منبع : http://news-amazing.ir /