ramin fallah
معرفی بهترین سایت آموزش شیمی دوازدهم - Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy &
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بهترین سایت آموزش شیمی دوازدهم

22 روز پیش - خواندن 5 دقیقه

خیلی‌ها به دنبال سایت آموزش شیمی دوازدهم هستند، اما چرا؟ یکی از مهم‌ترین درس‌ها در کنکور سراسری، درس شیمی است. هر سه پایه شیمی دبیرستان، برای قبولی در کنکور و گرفتن معدلی خوب، بسیار مهم هستند. پایه دوازدهم شاید از دو پایه دیگر، حتی اهمیتی بسیار بیشتر داشته باشد. اما متاسفانه برای تسلط بر شیمی دوازدهم، نمی‌توان صرفا بر دروس مدرسه، آموزه‌های کتاب درسی و دانش معلمان اکتفا کرد.

به همین دلیل است که استفاده از سایر منابع آموزشی، مثل وبسایت‌ها، بسیار توصیه می‌شود. از روش‌هایی که می‌توان شیمی را تقویت کرد، مراجعه به سایت آموزش شیمی دوازدهم است. اینگونه وبسایت‌ها در سرتاسر وب بسیار فراوانند. اما اینکه کداک یک کیفیت بهتری دارند و کدام یک کاردرست‌تر هستند، تشخیصش ممکن است کمی سخت باشد. در این مطلب، ما دوتا از بهترین وبسایت آموزشی شیمی دوازدهم را به شما معرفی خواهیم کرد.

https://ns1.omigo.ir/uploads/images3/c078a28b.jpg

چرا استفاده از وبسایت‌های آموزشی توصیه می‌شود؟

پاسخ به این سوال بسیار واجب است. زیراکه می‌تواند مسیر تحصیل و زندگی شما را تغییر دهد! استفاده از وبسایت‌های آموزشی، به خصوص وبسایت های آموزش شیمی دوازدهم، بسیار اهمیت دارد، زیرا:

آموزه‌های کتاب درسی برای پاسخگویی به سوالات کنکور کافی نیست،

اساتید معمولا توانایی حاضر کردن دانش‌آموزان برای کنکور را ندارند.

شیمی درسی سرنوشت‌ساز است و باید در آن پایه‌ای قوی داشت.

شیمی دوازدهم برای قبولی در کنکور بسیار اهمیت دارد.

استفاده از دیگر منابع برای یادگیری شیمی دوازدهم، پیچیده و گران قیمت است.

شماره یک: وبسایت شیمیدان ها

شیمیدان ها، هرچند از جدیدترین وبسایت های آموزش شیمی دوازدهم به شمار می‌رود، اما خیلی زود با استقبال عمومی رو به رو شده است. کیفیت آموزش شیمی پایه دوازدهم آنقدر در این وبسایت بالاست که تقریبا در بین اکثر دانش‌آموازن پایه نامبرده شناخته شده است. همین موضوع باعث شده که ما را به عنوان اولین عضو حاضر در فهرست خود، معرفی نماییم.

مدرس و موسس وبسایت شیمیدان ها، دبیر شیمی، «خانوم خسروخانی» است. وی با بیشتر از 20 سال سابقه تدریس شیمی، به نوعی اعتبار و پشتوانه این وبسایت به شمار می‌رود و مهر تاییدی است بر کیفیت آموزش در این وبسایت. در این وبسایت، شما نه تنها می‌توانید شیمی پایه دوازدهم را به صورت خط به خط فرا بگیرید، بلکه سایر پایه‌ها دوره متوسطه را نیز در اختیار خواهید داشت.

علاوه بر شیمی دوازدهم، شیمی دهم، یازدهم و کنکور را می‌توانید به صورت جامع و کامل در این وبسایت پیدا نمایید. یکی از خوبی‌های وبسایت شیمیدان ها آن است که هر پایه از شیمی، به صورت فصل به فصل و درس به درس، تقسیم‌بندی شده و در قالب پکیج‌های مختلف، در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است. البته محتوای آموزشی این وبسایت تنها به ویدیوهای تدریس مربوط نمی‌شود، بلکه حل تمرین‌های بسیاری را هم می‌توانید در این وبسایت بی‌نظیر، شاهد باشید.

https://ns1.omigo.ir/uploads/images3/2485fcb6.jpg

از دیگر مزایا و نقاط قوت وبسایت شیمیدان ها، می‌توان این موارد را نام برد:

جامعیت مطالب

که شاید مهم‌ترین معیار برای یک سایت آموزش شیمی دوازدهم باشد. در وبسایت شیمیدان‌ها، تمام دروس و سرفصل‌ها حتی از کتاب درسی هم پربارتر هستند.

مطابق با آخرید تغییرات

کتاب درسی شیمی هر ساله تغییر می‌کند و هماهنگی با این تغییرات، خود هنر بزرگی به شمار می‌رود. وبسایت شیمیدان ها از این لحاظ کاملا قابل اعتماد است.

پشتیبانی و دسترسی در هر زمان

به عنوان یک وبسایت آموزش شیمی دوازدهم، مسئله پشتیباتی اهمیت بسیاری دارد. شیمیدان ها از این لحاظ بسیار موفق عمل کرده است. به علاوه، استفاده از پلتفرم اختصاصی نیز باعث شده که دانش‌آموز، در هر ساعت و در هر زمان، به آموزش‌ها دسترسی داشته باشد.

قیمت مناسب

بدون شک هر وبسایت آموزش شیمی دوازدهم، برای ارائه دروس خود هزینه‌ای را اخذ می‌کند. اکثر مواقع این هزینه بسیار هنگفت است، اما در این وبسایت، قیمت پکیج‌های ارائه شده بسیار منصفانه است.


شماره دو: وبسایت فرادرس

وبسایت فرادرس برای خیلی از ما آشناست و شاید همه آن را بشناسند. در این وبسایت، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می‌توان پیدا کرد! شیمی پایه دوازدهم هم در همین میان وجود دارد. از قضا، آرشیو دروس شیمی در این وبسایت بسیار زیاد است و همین موضوع باعث شده که ما فرادرس را به عنوان یکی از وبسایت های آموزش شیمی دوازدهم، به شما معرفی کنیم.

https://ns1.omigo.ir/uploads/images3/5150d18f.jpg

همانطور که گفتیم، در فرادرس نه تنها مهارت‌های زندگی و فردی را می‌توان آموخت، بلکه می‌توان دروس دوره دبیرستان را نیز به بهترین شکل یاد گرفت. شیمی پایه دوازدهم، یکی از قوی‌ترین بخش‌های این سایت است و خیلی از دانش‌آموزان، برای تقویت درس خود، از دروس ارائه شده در این وبسایت، بهره می‌گیرند.

از جمله مزایای وبسایت فرادرس، تقسیم‌بندی موضوعی شیمی در آن است. در وبسایت فرادرس، سرفصل‌های شیمی بسیار را می‌توان پیدا کرد. به علاوه برای هر مبحث، ویدیوهای آموزشی جداگانه‌ای وجود دارد. همین موضوع، نه تنها امکان جستجو هر درس را آسان کرده است، بلکه یادگیری را نیز بهبود بخشیده است.

در وبسایت فرادرس، به عنوان یکی از بهترین وبسایت های آموزش شیمی دوازدهم، شما بیشتر از 217 ساعت ویدیوی آموزشی را شاهد خواهید بود. بیشتر از 32 عنوان سرفصل آموزشی در این وبسایت وجود دارد که نه تنها می‌توان برای تسلط بر شیمی دوازدهم از آن استفاده کرد، بلکه برای سایر پایه‌های تحصیلی نیز ایدئال خواهد بود. بدون شک در بین تمامی وبسایت‌های مشابه، وبسایت فرادرس را می‌توان بهترین وبسایت آموزش شیمی دوازدهم دانست.


سخن پایانی

به باور بسیاری از اساتید شیمی، اگر می‌خواهید که در کنکور، درصد شیمی بالایی داشته باشید و رتبه خوبی کسب کنید، به هیچ وجه نباید تنها به آموزش‌های کتاب درسی اکتفا کنید. از جمله معضلاتی که وجود دارد، این است که معمولا سطح سوالات شیمی کنکور بالاتر از کتاب درسی است و معلمان نیز معمولا به این موضوع توجه نمی‌کنند.

از همین روست که استفاده از منابع دیگر، مثلا وبسایت های آموزشی شیمی دوازدهم، بسیار توصیه می‌شود. در این مطلب، سعی کردیم که دو وبسایت برتر در زمینه آموزش شیمی را به شما معرفی کنیم. از بین دو عضو حاضر در این فهرست، وبسایت شیمیدان‌ها از نظر ما، بسیار باکیفیت‌تر است و هزینه مناسب پکیج‌های آموزشی آن، دلیل محبوبیت بالای آن است.

شما همین امروز می‌توانید به هر یک از وبسایت‌های نامبرده مراجعه کنید و آموزش شیمی دوازدهم را آغاز نمایید!

معرفی بهترین سایت آموزش شیمی دوازدهم