ramin fallah
آموزش شبکه - Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy &
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش شبکه

اگر با دقت به اطراف خود نگاه کنیم، خواهیم دید شبکه های کامپیوتری در همه جا هستند. از شبکه ی اینترنت خانگی و دسترسی به فایل های مشترک در محل کار گرفته تا برپایی کلاستری از کامپیوترها برای استفاده‌ از منابع مشترک و تعامل برای حل مسائل پیچیده، کمتر جایی را پیدا می‌کنید که نیاز به برپایی نوعی از شبکه‌های کامپیوتری نداشته باشند از این رو آموزش شبکه یکی از مهمترین دوره های کامپیوتری می باشد.

http://www.modir-shabake.com?

متخصص شبکه

به همین دلیل وجود نیروی متخصص در این زمینه در تمامی شرکت ها احساس می شود. چه آن هایی که به صورت مستقیم در زمینه ی کامپیوتر و فناوری اطلاعات فعالیت دارند و چه سازمان هایی که از این خدمات استفاده می کنند.  اطلاع از طرز کار پروتکل‌های مختلف شبکه، نحوه‌ ی پیاده‌سازی و تنظیم آن برای خدمت رسانی به گره‌های شبکه، یافتن ریشه‌ی مشکلات متداول موجود در شبکه‌ها و رفع آن‌ها و در نهایت برقراری امنیت شبکه و مقابله با نفوذ، از وظایف روزانه‌ی مدیران شبکه در سطوح مختلف است.

چرا آموزش شبکه ؟

همانطور که بیان شد، رشد چشمگیر انواع شبکه های کامپیوتری و احساس نیاز به وجود نیروی متخصص در این عرصه، جایگاه شغلی زیادی برای علاقه مندان به وجود آورده است. این امر سبب شده تا بسیاری از علاقمندان IT با هدف ارتقاء سطح دانش و اطلاعات خود به شرکت در دوره های آموزش شبکه گرایش پیدا کنند.
طبق گزارش های اداره آمار کار امریکا، اخیرا پیش بینی نموده که تا سال 2022 میلادی مشاغل مربوط به حوزه شبکه و سیستم های کامپیوتری با رشد 12 درصدی همراه خواهند بود.

آموزش شبکه با کدام دوره شروع می شود؟

دوره Network+ یا (CompTIA Network Plus) را می توان تقریبا پیش نیاز تمامی دوره های مربوط به دوره های سیسکو و دوره های مایکروسافت دانست و بیشتر علاقه مندان ورود به حوزه شبکه باید در این دوره آموزشی شرکت کنند.
 طراحی دوره نتورک پلاس به گونه ای انجام شده است که بتواند مشتاقان به کار در حوزه شبکه را با پایه و اساس طراحی، پیکربندی و عیب یابی زیرساخت های متعلق به شبکه های بی سیم و با سیم آشنا سازد.

مدارکی که برای ورود به بازار کاری شبکه نیاز است؟

همانطور که حتما نیز بارها شنیده اید بهترین راه ورود به بازار کاری شبکه های کامپیوتری، شرکت در دوره های آموزشی شبکه و دریافت مدرک می باشد. این مدارک و گواهینامه ها اغلب توسط شرکت های فروشندگان این تجهیزات همچون سیسکو (Cisco)، جونیپر (Juniper) و Huawei پشتیبانی می شوند، اما در این بین، مدارکی هم وجود دارند که مشخصا به یک کمپانی خاص، یا یک نرم افزار و یا سخت افزار بخصوص مربوط می شوند.

سایر مدارک در این زمینه با نام مدارک مستقل از فروشندگان تجهیزات یا در اصطلاح (vendor-neutral) شناخته می شوند که از جمله آنان می توان به کامپتیا (CompTIA) اشاره کرد.
با دیدن ویدئو های پکیج آموزش شبکه که به صورت تخصصی توسط اساتید حرفه ای گروه آموزشی فرزان تهییه شده اند، به راحتی مدارک مربوط به هر دوره را می توانید بگیرید و به زودی وارد بازار کار به عنوان یک متخصص شبکه شوید.

 

 

مطالب مرتبط

Ramin Fallah

Ramin Fallah