ramin fallah
مثل خورشید- آکادمی عشق، ازدواج- آکادمی انگیزشی، معنوی - Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy &
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مثل خورشید- آکادمی عشق، ازدواج- آکادمی انگیزشی، معنوی

 

آکادمی عشق، ازدواج مختص کسانی است که می‌خواهند روابط عاشقانه عالی و ازدواج موفق  و پایداری داشته باشند و با بالا بردن سطح دانش و آگاهی خود، جلویِ اشتباهاتِ احتمالی را بگیرند و یا مشکلات موجود در روابط خود را به بهترین شکل حل و فصل نمایند. با استفاده از محتواهای ارزشمند این آکادمی می‌توانید رابطه فوق العاده‌ای را از این به بعد تجربه کنید. این آکادمی شامل سمینار، وبینار، کتاب الکترونیکی، مقالات و کلیپ‌های باارزش و کاربردی است که توسط مترجمان حرفه‌ای ترجمه شده‌است. به جرأت می‌توانیم بگوییم که محتواهای بخش اشتراک ویژه این آکادمی در هیچ سایت داخلی نیست و نایاب می‌باشند. هدف مثل خورشید این است که کاربردی‌ترین، باارزش‌ترین، اثرگذارترین و نایاب‌ترین محتواهای خارج از ایران را برای مخاطبان درجه یک و خاص خود تهیه کند. تاکنون محتواهایی که در این بخش قرار گرفته از اساتید سرشناس و مجرب مانند: سایمون سینک، جویس مایر، مت باگز، استن تاتکین، استیفان لبوزیر، ویکتوریا اوستین و استیون فورتیک می‌باشد. می‌توانید با تهیه اشتراک شش ماهه این آکادمی از محتواهای بی‌نظیر موجود و محتواهایی که به زودی به این بخش اضافه می‌شوند بهره عالی ببرید!

 

آکادمی انگیزشی، معنوی مختص کسانی است که می‌خواهند زندگی بسیار موفق و شادی داشته باشند و از اسرار و رموز رسیدن به موفقیت و اهداف آگاه شوند و با آگاهی از قوانین جهان هستی به بهترین شکل زندگی کنند. با استفاده از تجربیات افرادی که در تمام جنبه‌های زندگی به موفقیت و خوشبختی رسیده اند و زندگی خود را دگرگون کردند شما نیز زندگی خود را متحول کنید. این آکادمی شامل سمینار، وبینار، کتاب نسخه چاپی، کتاب الکترونیکی PDF))، مقالات و کلیپ‌های باارزش و کاربردی است که توسط مترجمان حرفه‌ای ترجمه شده‌است. هدف مثل خورشید این است که کاربردی‌ترین، باارزش‌ترین، اثرگذارترین و نایاب‌ترین محتواهای خارج از ایران را برای مخاطبان درجه یک و خاص خود تهیه کند. تاکنون محتواهایی که در این بخش قرار گرفته از افراد سرشناس و با تجربه ای مانند: دودی اوستین، جوئل اوستین، اپرا وینفری، لوئیز ال هی، تی دی جیکس، گری زوکاو، مارسی شیموف، دکتر سو مورتر، برندون بورچارد می‌باشد. می‌توانید با تهیه اشتراک شش ماهه این آکادمی از محتواهای بی نظیر موجود و محتواهایی که به زودی به این بخش اضافه می شوند بهره عالی ببرید!

سرطان
جول اوستین

تی دی جیکس
سایت موفقیت
سایت ازدواج
ازدواج موفق
کلیپ های انگیزشی

 

 

مطالب مرتبط

واردکننده مواد مرک آلمان

واردکننده مواد مرک