ramin fallah
طراحی فضای سبز باغ آرایی و محوطه سازی - Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy &
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی فضای سبز باغ آرایی و محوطه سازی

اگر بخواهید طراحی فضای سبز باغ آرایی و محوطه سازی به بهترین شکل پیش رفته و بتوانید بهترین برآورد از محوطه در اختیار خود را در قالب یک فضای سبز داشته باشید، باید به برخی از اصول و استانداردهای طراحی فضای سبز و ایجاد باغ و محوطه سازی آگاهی داشته باشید. طراحی اولیه و اجرای درست این استانداردها، باعث خواهد شد تا بتوانید بهترین بهره برداری از فضای موجود را داشته و در نهایت بهترین محوطه سازی را پیاده سازی کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانیم. برای آن که طراحی فضای سبز باغ آرایی و محوطه سازی به بهترین شکل ایجاد و پیاده سازی شود؛ لازم است که نکات و موارد زیر را در نظر داشته باشید:

برای آن که همه چیز به درستی پیش رفته و بتوانید طراحی اولیه مناسبی برای ایجاد فضای سبز باغ داشته باشید، باید در وهله ی اول مساحت زمینی که در آن قصد محوطه سازی را دارید به درستی اندازه گیری شود. اندازه گیری درست و اصولی کمک می کند تا در نهایت بتوان روی کاغذ پلان اولیه ایجاد باغ را دقیق و بدون نقصی ایجاد کرد.

محوطه سازی را از بخش بندی های کلی آغاز کنید

برای آن که محوطه سازی به درستی و کاملا اصولی پیش برود، لازم است که از بخش بندی های بزرگ آغاز شده و سپس هر بخش به طور جداگانه، در ساختارهای کوچک تر تعریف شود. این کمک خواهد کرد تا در نهایت بتوانید بهترین بهره برداری از فضا را داشته و تمامی مولفه های لازم را در یک طراحی فضای سبز باغ آرایی و محوطه سازی به کار ببندید.