ramin fallah
تجهیزات سخت افزاری ویدیو کنفرانس - Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy &
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تجهیزات سخت افزاری ویدیو کنفرانس

راه اندازی ویدئو کنفرانس همان طور که احتمالا می دانید، اجرای یک ویدیو کنفرانس به تجهیزات بسیاری نیاز دارد که ما برخی از تجهیزات سخت افزاری راه اندازی این سیستم را برای شما معرفی کرده ایم:

به طور خلاصه، سخت افزار شما باید از سیستم ویدیو کنفرانس، صفحه نمایش و میکروفون برای ضبط صدا استفاده کند. ما هر یک از این سخت افزارهای کنفرانس ویدیویی را به طور کامل در زیر توضیح خواهیم داد.

کیفیت و قدرت مورد نیاز سخت افزار شما بستگی به تعداد شرکت کنندگان در جلسه ویدیو کنفرانس دارد.

سیستم کنفرانس ویدیویی

کیفیت بالای اتصال ویدیو کنفرانس مستقیماً به سیستم ویدیو کنفرانس مورد استفاده شما بستگی دارد. این سیستم های سخت افزاری ویدیو کنفرانس قیمت ها و کیفیت های متفاوتی دارند. 

انتخاب سیستم سخت افزاری ویدیو کنفرانس شما باید بر اساس نیاز شما و محل استفاده از سیستم ویدیو کنفرانس باشد. 

صفحه نمایش

صفحه های بزرگ و وضوح و کیفیت بالا نمایش یکی از مهمترین نیازهای سخت افزاری شما برای راه اندازی سیستم ویدیو کنفرانس خواهد بود. اندازه و وضوح صفحه ای که در سیستم ویدیو کنفرانس خود استفاده می کنید به اندازه اتاق کنفرانسی که استفاده می کنید بستگی دارد.

بسیاری از اتاقهای ویدیو کنفرانس کوچک و متوسط ??را می توان با صفحه نمایش 4K پوشاند. در حالی که در اتاقهای بزرگ ویدیو کنفرانس با تعداد زیادی شرکت کننده، باید از چندین صفحه نمایش با وضوح بالا برای پوشاندن کل اتاق و نمای خوب به همه شرکت کنندگان استفاده کنید. در اتاق های بسیار بزرگ ویدیو کنفرانس، استفاده از پروژکتور برای نمایش تصویر طرف مقابل معمولا قابل استفاده است.

میکروفون

داشتن یک ارتباط رویایی برای ویدیو کنفرانس تنها محدود به کیفیت بالای تصویر نمی شود بلکه نیاز به صدای با کیفیت نیز وجود دارد. هنگام راه اندازی سیستم های ویدیو کنفرانس، باید توجه ویژه ای به کیفیت صدای دریافتی و منتقل شده داشته باشید. 

کیفیت بالای صدا می تواند منجر به ارتباط بسیار موثر شود و کیفیت پایین صدا می تواند همه جنبه های ارتباط را مختل کند.

برای داشتن یک ارتباط ویدیو کنفرانس کامل، باید تجهیزات صوتی خود را از بهترین مارک ها تهیه کرده و از آن در سیستم های ویدیویی خود استفاده کنید.

بسیاری از بسته های کنفرانس ویدیویی همچنین یک تلفن کنفرانس ارائه می دهند که روی میز کنفرانس نشسته است تا صدای شرکت کنندگان را از سراسر اتاق دریافت کند.

 این میکروفون های کنفرانس می توانند بصورت سیمی یا بی سیم کار کنند. همچنین، در بسیاری از سیستم های ویدیو کنفرانس، می توانید از چندین میکروفون در کنار یکدیگر برای پوشاندن کامل یک اتاق کنفرانس بزرگ با صدا استفاده کنید.

سخن پایانی

ما در این مقاله شما را با تجهیزات سخت افزاری مورد نیاز برای راه اندازی سیستم ویدیو کنفرانس در محیط های کوچک، متوسط و حتی بزرگ آشنا نمودیم و هر یک را جداگانه با ذکر دلایل استفاده از آن ها به طور کامل توضیح دادیم.

همان طور که بالا تر توضیح دادیم، امکانات سخت افزاری مورد نیاز برای راه اندازی ویدیو کنفرانس به اندازه محیط اتاق بستگی دارد.

 

در نهایت از شما سپاس گذارم که تا پایان با ما همراه بودید! اگر سوالی در رابطه با تجهیزات ویدیو کنفرانس داشتید حتما در کامنت ها بپرسید.