ramin fallah
طراحی معماری - Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy &
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی معماری

 طراحی معماری،دکوراسیون داخلی منزل،نظارت،اجرا،طراحی دکوراسیون منزل،اجرای نما ،طراحی نما ،گروه معماری معمارخان 

 www.memarkhan.com

گروه معماری و ساختمانی معمارخان ؛ با اتکا به تجربه و علم روز دنیای معماری ، با سابقه اجرای پروژه های بزرگ و در سطح ملی و همچنین بهره گیری از نیروی فنی و اجرایی متخصص در تمامی زمینه های مرتبط با حوزه ساختمان سازی و آشنایی با نرم افزارهای روز دنیای معماری در حوزه شبیه سازی فضای معماری، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی پروژه های مختلف ساختمانی آماده ارائه خدمت در حوزه های طراحی و شبیه سازی معماری ، نظارت بر اجرا ، اجرا و پیمانکاری پروژه های ساختمانی در سطوح کوچک و بزرگ می باشد.

در سابقه ما طراحی و نظارت بیش از 100 پروژه در زمینه های طراحی ساختمان های مسکونی ویلایی و آپارتمانی ، نمای مدرن ، نئوکلاسیک ، آجری و سیمانی ، مطب دندانپزشکی ، دفاتر اداری ،فروشگاه ، غرفه نمایشگاهی ، رستوران ، مغازه تجاری و … و همچنین پیمانکار برتر پروژه های ایستگاه مترو شهرآفتاب، ایستگاه مترو فرودگاه امام خمینی (ره) ، نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب و … به چشم میخورد.
هدف ما در وهله اول ارائه خدمات با کیفیت و کسب رضایت کارفرما و همچنین ایجاد فضایی دلنشین و زیبا با اجرایی بدون نقص می باشد.

گروه معماری و ساختمانی معمارخان، Memarkhan از سال 1394 با مدیریت آرش سرخاره و حیدر خوانساری، با هدف استفاده توأم از هنر معماری و دانش تخصصی اجرای ساختمان و به عبارت دیگر محقق نمودن تعامل هنر معماری و ساخت فعالیت خود را آغاز نموده است.
اولویت این مشاور استفاده از نیروهای با انگیزه، هنرمند و متخصص در انجام پروژه های عمرانی و معماری است. زمینه فعالیت گروه معماری و ساختمانی معمارخان طراحی، نظارت و اجرا و مشارکت در ساخت می باشد.
معمارخان با توجه به دانش، تجربه و روابط حرفه ای با متخصصین، اساتید دانشگاه، صنعت و تکنولوژی های نوین، می تواند با یک مدیریت حرفه ای در مدت زمان مناسب فعالیت های اجرایی در حوزه معماری و سازه را مدیریت نموده و به سرانجام برساند. امید است که بتوان از متخصصان هرچه بیشتر در امور سازندگی کشور استفاده نمود.