ramin fallah
رویال سئو - Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy &
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رویال سئو

سئومخففعبارت Search Engine Optimization است . سئو (SEO) یابهینه سازی برای موتورهایجستجوبه منظور بهبود عملکرد سایت جذب بازدیدکنندگانمی باشد.تعریف سئو:مجموعه فعالیت هایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام میدهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیم. هدف سئو کمک به وب سایت‌هابرایبدست آوردنجایگاهبالا در نتایج جستجوی طبیعی و افزایش ارتباط بین صفحات و کلمات کلیدی وارد شده توسط کاربران است. نمایش دادن بیشترین صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوی جستجوی وارد شده دارای مزایای زیادی هم برای کاربر و هم برای موتور جستجو است که در آن کاربر بیشترین نتایج مرتبط جستجو شده را پیدا می‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد می‌شود چرا که الگوریتم آن بیشترین صفحات مرتبط را نشان می‌دهد. بطور کلی اهدافو مزایایسئو را می توان بصورت زیر خلاصه نمود:

در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.باعث ایجاد برند می شود.باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد. باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.بهترین ابزار برای تبلیغات است. سئو موجب ارتقاء کلاس کسب و کار شما می شود. نتیجه های به دست امده از سئو، ماندگاری بیشتری دارند. سئو باعث بالا رفتن حجم داده ها و اطلاعات شما از کاربران می شود.60 درصد از همه ی کلیک ها در گوگل شامل نتایج صفحات اول می شود. بازگشت سرمایه در روش سئو نسبت به تبلیغات دیگر واقعا بیشتر می باشد.

 

چرا بهینه سازی سایت از اهمیت بالایی برخودار است.

اینکه شما بخواهید در صفحه اول جستجوگر حضور داشته باشید و بخش بزرگی از مخاطب جستجوگر را به وبسایت خود هدایت کنید، هدف نهایی سئو است. هنگامی که شما در لینک های اول تا پنجم حضور داشته باشید، شانس بسیار زیادی دارید که کاربر را به وبسایت خود رهنمون کنید، چرا که بیشتر از دو سوم کاربران، پنج لینک اول را انتخاب میکنند.

پس در یک جمله میتوان هدف سئو را اینطور بیان کرد: رعایت حرفه ای تمام قواعد جستجوگر و حضور داشتن در صدر نتایج، برای روانه کردن کاربران به وبسایت، میتواند هدف سئو باشد.

اما خود سئو در یک وبسایت یا بهینه سازی یک وبسایت دو قسمت دارد، بهینه سازی هایی که به بخش درونی وبسایت مرتبط است سئوی درون صفحه یا On-Page SEO گفته میشود. میتواند وبسایت را در حالات مختلف، بازهم قابل استفاده نگه دارد.

سئو یا بهینه سازی های مربوط به بخش خارجی وبسایت، بخش های مختلفی دارد اما در کل با عنوان سئو برون صفحه یا Off-Page SEO خطاب میشود. ارتباط وبسایت شما با دیگر وبسایت ها، اینکه کاربران در شبکه های اجتماعی و تالارهای گفتگو در مورد وبسایت شما و محتوا چه بحثی دارند، وبسایت هایی که محتوا و یا خدمات شما را مطمئن شناخته و با لینک دهی مستقیم یا غیر مستقیم کاربران را به وبسایت شما هدایت میکنند.